marți, 17 noiembrie 2015

Surpriză la 86 de ani

 Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare!!!

Avea 86 de ani şi o soţie de 20 de ani, însărcinată. La un control medical, doctorul i-a dat o veste care l-a lasat cu gura cascată:

Am o nevastă de 20 de ani, care e însărcinată cu copilul meu. Ce părere ai, doctore"?, a spus bătrânul.

Doctorul a stat pe gânduri câteva minute, apoi a început să îi spună o poveste:

"Am şi eu un prieten în vârstă, care e pasionat de vânătoare. Într-o zi, a plecat la vânătoare, dar, din grabă, şi-a luat bastonul în locul puştii. Când a ajuns la lac, un castor uriaş stătea pe mal.

Şi-a dat seama că şi-a uitat puşca acasă, dar, din reflex, a ridicat bastonul şi l-a îndreptat către animal, apoi a spus "pac, pac!". În mod miraculos, s-au auzit două împuşcături şi castorul a cazut, mort.

Ce crezi că s-a întamplat?", l-a întrebat doctorul,

"Cu siguranţă, un alt vânător era prin preajmă şi a împuşcat castorul", a răspuns bătrânul.

"Exact asta vroiam să îţi spun şi eu", i-a răspuns doctorul, cu subînţeles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu