luni, 15 februarie 2016

Alocaţie de 100 de Euro

    Se apropie alegerile, iar mulţi dintre politicieni încearcă să vină cu legi care să le atragă cât mai multe voturi.Astfel dacă unii au propus înfiinţarea mai multor creşe sau ca angajaţii să primească o masă caldă la muncă, un senator UNPR propune creşterea alocaţiei pentru copii la 100 de Euro.Acordarea acestei alocaţii va fi însă condiţionată de absenţele de la şcoală: fiecare copil va trebui să aibă prezenţă 100% la cursuri.Banii pentru acordarea acestor alocaţii ar putea veni din taxa pe viciu sau recupararea prejudiciilor aduse statului.În prezent alocaţia lunară este de 84 de lei, dar dacă se va ajunge la alocaţia de 100 de Euro, părinţii nu vor primi doar bani ci se vor primi bonuri pentru haine, bonuri pentru mâncare şi o sumă de bani.

6 comentarii:

  1. de acord. dar, pentru ca exista si un dar, copiii care au rezultate foarte bune la invatatura nu si-au primit bursa de merit decat pe luna septembrie. de atunci au trecut 5 luni. ei nu merita sa primeasca acesti bani???? nu mai promiteti marea cu sarea ca ne-am saturrat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine in sfarsit un lucru de folos copiilor din romania

    RăspundețiȘtergere
  3. SA TRAIM SA VEDEM SI PEAST FF BUN PE VIITOR

    RăspundețiȘtergere
  4. era clara introducerea...se apropie alegerile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt doar promisiuni. Nici mie nu mi-ar fi greu sa spun ca fac 200 de euro alocatie pt copii... apoi dupa ce mi-am atins scopul, voi spune ca am incercat,am propus,dar nu mi s-a aprobat :)))) asa ca..... nu mai credeti tot ceea ce vedeti....

      Ștergere