sâmbătă, 20 februarie 2016

Cum a slăbit Sânziana Buruiană după naştere

    Sânziana Buruiană a devenit mamică acum câteva luni, dar a reuşit să slăbească fără să clipească, stârnind invidie în jurul ei.
La doar o lună de când a devenit mamă, Sânziana Buruiană și-a revenit complet, după naștere. Blonda nu mai are nici măcar un kilogram în plus și asta fără a ține vreo dietă.

    Nici nu ar avea cum, pentru că alăptează! Secretul siluetei sale ni-l dezvăluie chiar ea: ”Am avut norocul să nu mă îngraș în timpul sarcinii mai mult de zece kilograme, pe care le-am dat jos imediat, după ce am născut. Nu am făcut nimic să slăbesc, nu fac sport, nu am restricții alimentare. Nu consum deloc fasole, varză și alte alimente care i-ar putea face rău bebelușului. Am reușit să ajung la greutatea dinainte cred că doar datorită faptului că alăptez”.


    Sânziana a mai spus că nu a stabilit încă data botezului fetiței sale. ”Acum e prea micuță, iar apoi se va intra în postul Paștelui. Cred că o vom creștina abia după”, a adăugat aceasta pentru Libertatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu